سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایران مارکت
به سایت ما خوش آمدید

مطمئناً واژه های رتبه گوگل و رتبه آلکسا برای شما بسیار آشنا است و به خوبی می دانید گوگل و آلکسا اینترنت به هر صفحه بر اساس آلگوریتمی که دارند یک رتبه می دهند. در آلکسا رتبه ها از بزرگترین عدد ممکن شروع می شوند اما در گوگل برعکس آن صورت می گیرد. تفاوتی دیگر میان رتبه آلکسا و رتبه گوگل نحوه بدست آمدن آنها است که رتبه گوگل بر اساس میزان محبوبیت صفحات در اینترنت بدست می آید اما رتبه آلکسا بر اساس میزان محبوبیت صفحات در میان مردم. بدین صورت که هرچقدر لینک های ورودی صفحه وب شما بیشتر و قدرتمند تر باشد رتبه شما در گوگل بیشتر است و هرچقدر ترافیک شما بالا باشد رتبه آلکسا نیز افزایش پیدا می کند.

توجه کنید: در صورتی که شما فردی هستید که از طریق قرار دادن تبلیغات در وبسایت درآمد کسب می کنید، آلکسا بهترین گزینه برای نشان دادن ارزش و ترافیک صفحه وب شما به مشتریان است و هرگز رتبه گوگل ملاک مناسبی برای بالا بودن ترافیک محسوب نمی شود زیرا تبلیغات دهندگاه بدنبال صفحه ای هستند که مطمئن باشند روزانه برای تعداد بالایی از کاربران اینترنت تبلیغ آنها نمایان می شود.

در ادامه نوشته از آلکسا تعریف کوتاهی می کنیم و پس از آن به شما می آموزیم که چطور رتبه آلکسای خود را با 7 راه ساده افزایش دهید.

شرکت آلکسا اینترنت که در کالیفرنیا مستقر است تابع Amazom.com می باشد و در میان مردم بیشتر با وبسایت و نوار ابزارش شناخته می شود. پس از نصب نوار ابزار آلکسا، صفحه وب که در حال مشاهده هستید بررسی شده و میزان ترافیک آن را در پایگاه داده بروز می شود.

در حقیقت آلکسا ابزاری مناسب جهت مشاهده ترافیک هر لحظه یک صفحه وب است که میان کاربران آسیایی بسیار محبوب می باشد، زیرا نتایج بدست آمده نشان می دهد تعداد نوار ابزار نصب شده در کشور های آسیایی بیشتر از دیگر کشور ها بوده است.

 http://www.talareagahi.ir/

1. نصب نوار ابزار آلکسا

استفاده از نوار ابزار آلکسا کاملاً رایگان بوده و می توانید در صورتی که از مرورگر فایرفاکس استفاده می کنید افزونه ای با نام SearchStatus را نصب کنید که علاوه بر نشان دادن رتبه آلکسا اطلاعات بیشتر رتبه، پیوند های پیروی نشده، متا تگ ها، چگالی کلیدواژه و غیره را نیز نمایش می دهد.

2. قرار دادن چیز رتبه آلکسا

چیز رتبه آلکسا ابزاری است که اطلاعات رتبه را در صفحه وب شما به نمایش می گذارد و هر کلیک بر روی آن یک بازدیدکننده محسوب می شود.

3. دوستان یا همکاران خود را تشویق کنید

نوار ابزار آلکسا تنها گزینه ی مهم جهت افزایش رتبه آلکسا است که بسیار مهم می باشد و شما می توانید دوستان یا همکاران خود را برای نصب کردن این نوار ابزار تشوبق کرده و از آنها دعوت کنید تا از صفحه وب شما نیز بازدید کنند.

4. نوشته های خود را به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاشتن نوشته ها میان تعداد بسیاری از مردم می تواند ترافیک بالایی را برای صفحه وب شما بدست آورد و به افزایش رتبه آلکسای شما کمک بزرگی کند.

5. نوشتن مطالب مربوط به وبمستر ها

نوشتن مطالبی که بتواند برای وبمستر ها جالب باشد به این دلیل به جمع 6 راه دیگر جهت افزایش رتبه آلکسا پیوست که تعداد بسیاری از وبمستر ها از این نوار ابزار استفاده می کنند و علاقه مند هستند روزانه مطالبی مربوط به بهینه سازی، ابزار وبمستر ها و غیره را دنبال کنند.

توجه کنید: در صورتی که به این راه عمل نمودید حتماً آن دسته از نوشته ها را در شبکه های اجتماعی و انجمن ها به اشتراک بگذارید.

6. تبلیغ کنید

یکی از راه هایی که به شدت می تواند ترافیک صفحه وب شما را افزایش دهد تبلیغ کردن از طریق خریدن لینک و پرچم در انجمن ها و وبسایت های مشهور از جمله مجید آنلاین و پرشین تولز می باشد.

به یاد داشته باشید: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا وبمستر ها را جذب کنیم، زیرا اکثر آنها نوار ابزار آلکسا را بر روی مرورگر خود نصب کرده اند.

7. در مورد آلکسا بنویسید

نوشتن در مورد آلکسا و خدمات آن و منتشر ساختن آنها در وبسایت می تواند بر روی ترافیک شما تأثیر بگذارد، زیرا آلکسا علاقه مند بسیار زیاد دارد که تمایل دارند از آلکسا و نحوه افزایش رتبه بیشتر بدانند به همین دلیل جستجو در این مورد بسیار بالا می باشد.

 

 

 

 




موضوع مطلب : روشهای افزایش بازدید کننده

دوشنبه 91 آذر 13 :: 1:24 صبح

درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 25
  • کل بازدیدها: 75036
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای ایران مارکت محفوظ است