سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایران مارکت
به سایت ما خوش آمدید

مطمئناً واژه های رتبه گوگل و رتبه آلکسا برای شما بسیار آشنا است و به خوبی می دانید گوگل و آلکسا اینترنت به هر صفحه بر اساس آلگوریتمی که دارند یک رتبه می دهند. در آلکسا رتبه ها از بزرگترین عدد ممکن شروع می شوند اما در گوگل برعکس آن صورت می گیرد. تفاوتی دیگر میان رتبه آلکسا و رتبه گوگل نحوه بدست آمدن آنها است که رتبه گوگل بر اساس میزان محبوبیت صفحات در اینترنت بدست می آید اما رتبه آلکسا بر اساس میزان محبوبیت صفحات در میان مردم. بدین صورت که هرچقدر لینک های ورودی صفحه وب شما بیشتر و قدرتمند تر باشد رتبه شما در گوگل بیشتر است و هرچقدر ترافیک شما بالا باشد رتبه آلکسا نیز افزایش پیدا می کند.

توجه کنید: در صورتی که شما فردی هستید که از طریق قرار دادن تبلیغات در وبسایت درآمد کسب می کنید، آلکسا بهترین گزینه برای نشان دادن ارزش و ترافیک صفحه وب شما به مشتریان است و هرگز رتبه گوگل ملاک مناسبی برای بالا بودن ترافیک محسوب نمی شود زیرا تبلیغات دهندگاه بدنبال صفحه ای هستند که مطمئن باشند روزانه برای تعداد بالایی از کاربران اینترنت تبلیغ آنها نمایان می شود.

در ادامه نوشته از آلکسا تعریف کوتاهی می کنیم و پس از آن به شما می آموزیم که چطور رتبه آلکسای خود را با 7 راه ساده افزایش دهید.

شرکت آلکسا اینترنت که در کالیفرنیا مستقر است تابع Amazom.com می باشد و در میان مردم بیشتر با وبسایت و نوار ابزارش شناخته می شود. پس از نصب نوار ابزار آلکسا، صفحه وب که در حال مشاهده هستید بررسی شده و میزان ترافیک آن را در پایگاه داده بروز می شود.

در حقیقت آلکسا ابزاری مناسب جهت مشاهده ترافیک هر لحظه یک صفحه وب است که میان کاربران آسیایی بسیار محبوب می باشد، زیرا نتایج بدست آمده نشان می دهد تعداد نوار ابزار نصب شده در کشور های آسیایی بیشتر از دیگر کشور ها بوده است.

 http://www.talareagahi.ir/



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

دوشنبه 91 آذر 13 :: 1:24 صبح

آیا شما جزو کسانی هستید که برای راه اندازی یک سایت نمی دانید از کجا بایدشروع کنید و چه مراحلی را باید طی کنید؟ آیا بودجه کم یا عدم آشنایی با مبحث مدیریت سایت شما را از داشتن یک سایت اینترنتی منصرف کرده است؟ وبگر برای حل چنین مشکلاتی راه اندازی شده است.
ما تمام مراحل راه اندازی یک سایت اعم از ثبت آدرس اینترنتی، ایجاد فضا و نصب و راه اندازی سایت شما با قالبهای پیش ساخته را در عرض 24 ساعت انجام می دهیم و همه چیز را حاضر و آماده تحویل شما می دهیم. سایتی که برای شما راه اندازی خواهد شد دارای یک بخش مدیریت آنلاین به زبان فارسی است و مدیریت آن به حدی راحت است که با کمترین اطلاعات به راحتی خودتان سایت خود را مدیریت و بروز رسانی خواهید کرد. و جالبتر اینکه تمام این خدمات با قیمتی غیرقابل رقابت به شما ارائه می شود.

http://www.talareagahi.ir




موضوع مطلب : اینترنت

پنج شنبه 91 آذر 9 :: 7:0 عصر

درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 74867
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای ایران مارکت محفوظ است