سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایران مارکت
به سایت ما خوش آمدید
اساس پیج رنک گوگل بر روی بک لینک ها است . بک لینک ها لینک هایی هستند که از وب سایت های دیگر به وب سایت شما اشاره می کنند. هر چقدر تعداد بک لینک های شما بیشتر باشد پیج رنک شما نیز بیشتر خواهد بود.
اما راههای افزایش پیج رنک گوگل چیست؟ برای اینکه در این باره بیشتر بدانید در ادامه با ما باشید.

pagerank-webart.gif

1- برای افزایش رتبه وب سایت خود به فروم ها بپیوندید

فروم ها بهترین انتخاب برای گرفتن لینک به وب سایت شما هستند. در فروم ها معمولا می توانید در امضای خود لینکی به وب سایت خود بدهید و این باعث می شود که تعداد لینک های شما و در نهایت پیج رنک شما افزایش یابد.
نکته مهم دیگری که بایستی در نظر گرفته شود این است که بایستی فرومی که در آن فعالیت دارید مرتبط با کسب و کار شما باشد که هم بتوانید پیج رنک سایت خود را ارتقاء دهید و هم ترافیک مفید را به سایت خود هدایت کنید.
البته اگر فروم مرتبط با کار شما نباشد باز هم مزایایی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.
هرچقدر بتوانید بیشتر در فروم ها فعالیت داشته باشید به همان اندازه زبانزد خواهید شد و از این طریق است که حتی می توانید به عنوان پیشرو در زمینه کاری خود شناخته شوید.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

سه شنبه 91 آبان 30 :: 4:0 عصر

رتبه الکسا چیست؟

 

Alexa.com  یک وبسایت معتبر بین‌المللی و یکی از وبسایت‌های جانبی Amazon.com است که آمار کاملی از رفتار کاربران و نحوه ورود آنها به وبسایت را در سراسر دنیا بدست می‌آورد و با تحلیل آن اطلاعات، رتبه بندی را انجام می‌دهد. هر چه قدر این عدد به یک (1) نزدیکتر باشد به این معناست که رتبه وبسایت، بهتر و بالاتر است که به این رتبه صفحه یا وبلاگ و یا وبسایت، Rank گفته می‌‌شود.

رتبه الکسا براساس تعداد بازدیدکننده‌هایی که سایت را بازدید کرده‌اند محاسبه می‌شود و هر روز ساعت 12 ظهر به وقت نیویورک رتبه الکسا تغییر می‌کند. الکسا به صورت آپدیت شده، تعداد بازدیدکنندگان وبسایت و نیز تعداد صفحات وبسایت که توسط بازدیدکننده دیده شده را نمایش می‌دهد و در قدم اول آماری بر اساس اطلاعات بازدید سه ماهه ارائه می‌کند.برای نمونه میتوانید از این لینک رتبه سایت تالار آگهی را ببینید و یا با درج آدرس سایت خود در قسمت جستجوی همان لینک به رتبه سایت خود در ایران و کل کشورها پی ببرید

 

فواید بالا رفتن رتبه الکسا

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 آبان 25 :: 6:32 عصر

چاپ روی انواع لیوانهای سرامیکی: سفید(5900 تومان)، دسته عروسکی(6700 تومان). باکیفیت بسیار عالی و در کوتاهترین زمان. تک و تعداد.
موسسه چاپ و تبلیغات یک.دو.سه چاپ (فضلی)

talareagahi.ir




موضوع مطلب :

یکشنبه 91 آبان 21 :: 8:57 عصر

وب سایت فرهنگی،اجتماعی و هنری
برگرفته از مقاله های فرهنگی و اجتماعی،شعرها،روزنوشت و دارای گنجینه های صوت و تصویر
کلیه مطالب،شعرها،صندوقجه صوت و تصویر و روزتوشت های این وب سایت توسط سید ابراهیم آل رضا تولید و در فضای مجازی انتشار می یابد

تالار آگهی




موضوع مطلب :

یکشنبه 91 آبان 21 :: 1:18 عصر

این سایت متعلق به مجموعه فرهنگی مذهبی ساقی کوثر  میباشد که پیرامون مسائل مهدویت ،امیرالمومنین ،کتابهای الکترونیکی ،اخبار فرهنگی و مجموعه میباشد

http://www.talareagahi.ir/




موضوع مطلب : تالار آگهی

یکشنبه 91 آبان 14 :: 9:38 عصر

آبشار آنلاین روزنامه مجازی شمالغرب کشورست که در حقیقت پایگاه اطلاع رسانی نشریات آبشار و قله های افتخار بوده و به عبارتی پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه قرآنی آبشار و ماهنامه قرآنی قله های افتخار که نشریه برتر آذربایجان غربی و رکوردار رتبه های برتر در میان نشریات آذربایجان غربی همچنین پرافتخارترین نشریه آذربایجان غربی می باشد.
نشریه قرآنی آبشار(absharweekly)


www.talareagahi.ir




موضوع مطلب : تالار آگهی

یکشنبه 91 آبان 14 :: 9:32 عصر

محاسبه دقیق پیج رنک گوگل

پارسی من به نقل از آموزش فارسی – همانطور که می دانید گوگل وب سایت ها را با عدد که آن را page rank می نامد رتبه بندی می کند این عدد در مقیاس صفر تا 10 ارائه می شود و برای صاحبان وب سایت ها ارزش زیادی دارد چون هر چه این عدد به 10 نزدیکتر باشد در نتایج جستجو شانس بیشتری دارد تا در صفحات اول قرار گیرد و  در نتیجه بیشتر دیده خواهد شد و ترافیک بیشتری برای آن وب سایت به ارمغان خواهد داشت.

عوامل مختلفی چون لینک دیگران به وب سایت شما، طراحی حرفه ای و سبک صفحات، عمر دامنه و... در این عدد تاثیر دارد که مورد بحث ما در اینجا نیست اما ایرادی که به سیستم رانکینگ گوگل وارد شده است دقت پایین آن است چون ممکن است اختلاف زیادی از نظر میزان ترافیک و محبوبیت وجود داشته باشند در حالیکه رانکینگ وب سایت آنها هر دو یک عدد باشد ولی گوگل از اعلام عدد دقیقتری برای page rank خودداری می کند بنابراین اگر شما بخواهید اختلاف بین دو سایت با رانکینگ مشابه را دریابید و بفهمید از نظر محبوبیت چقدر با هم فرق می کنند باید به روش های دیگر متوسل شوید

 

مثلا می توانید رانکینگ این سایت ها را در آلکسا چک کنید ولی یک وب سایت اینترنتی به نام seomastening.com اقدام به خلق الگو ریتمی کرده است که با استفاده از آن یک عدد اعشاری از رانکینگ گوگل به شما عرضه می کند به عبارت دیگر این وب سایت تخمینی از عدد دقیق رانکینگ وب سایت شما ارائه می دهد این عدد با دو رقم اعشار بدست می آید فقط کافیست نام وب سایت خود را در فرمی که به همن منظور تعبیه شده وارد کنید البته این وب سایت مدعی نشده است که عددی که ارائه می دهد کاملا دقیق است ولی می تواند یک دید به شما بدهد و در مقایسه وب سایت خود با دیگران یا پیش بینی وضعیت سایت در آینده کمک شایانی به شما بکند اگر می خواهید عدد اعشاری وب سایت خود را ببیند و با دنبال کردن آن وضعیت وب سایت خود را دنبال کنید می توانید به لینک زیر بروید.



http://www.seomastering.com/pagerank-prediction.php




موضوع مطلب : اینترنت

جمعه 91 آبان 12 :: 10:9 عصر

اساسا با افزایش پیج رنک سایت خود، شما لزوما شاهد بازدید کننده بیشتری نخواهید بود. پیج رنک سایت، تنها یکی از معیارهای رتبه بندی در موتورهای جستجوگر بوده و اساسا خود موتورهای جستجوگر نیز، تنها یکی از ابزارهای آورنده بازدید کننده به سایت ها می باشند. آوردن بازدید کننده به سایت، علمی است که متخصصین بازاریابی اینترنتی، به تفصیل به آن پرداخته اند.

بررسی سایت های خوب و پر بازدید جهان، نشان می دهد که سایت های خوب، عموما چیزی بین 30 تا 60 درصد بازدید کنندگان خود را از موتورهای جستجوگر دریافت می کنند و مابقی آن را از روشهای دیگری بدست می آورند. در این بین، فیسبوک، با 10 درصد، در رتبه دوم آورنده بازدید کننده به سایت ها قرار دارد. در زیر، لیستی از روشهایی که می توانند باعث آمدن بازدید کننده به سایت شما شوند را ذکر خواهیم کرد. توجه به این نکته نیز ضروری است که اینها، تنها بخشی از روشهای استاندارد و شناخته شده ای می باشند که امروزه از آنها استفاده می شود و روشهای دیگری نیز وجود دارند که در اینجا نامی از آنها، آورده نشده است.

  • از طریق افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر
  • تبادل لینک با سایت ها و وبلاگ های دیگر
  • افزایش بک لینک های ورودی به سایت
  • مشارکت در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر
  • مقاله نویسی
  • کامنت گذاری در وبلاگ های پر بازدید
  • دادن پست در تالارهای گفتگو
  • سایت های آگهی مانندwww.talareagahi.ir




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 آبان 11 :: 12:14 عصر

  

دوستان عزیزم یک سایت نیازمندیها به نام   تالار آگهی راه اندازی کردم البته هنوز قالبش رو کامل نکردم و قالب موقتی روش انداختم و تا دو سه روز اینده تکمیلش میکنم چند تا تنظیمش هم مونده و ان شاالله از اوایل هفته پیش رو استارت کارمو میزنم.خواهش میکنم برام دعا کنین تا موفق بشم.






 




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 آبان 2 :: 1:56 عصر

درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 74974
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای ایران مارکت محفوظ است